2010-09-10

Sverige

Så är vi tillbaka på svensk mark igen. Och det har varit en fantastisk vecka. 35 grader varmt, klarblå himmel, rent och klart vatten UTAN sten, fräsch sand. Ja man skulle kunna säga att det har varit en perfekt vecka! Badat i massor, solat, mått gott, slappat, shoppat och bara varit utan att göra nånting på en hel vecka. Det behövdes! Och en av ringarna jag shoppade är riktigt riktigt snygg. Det stod "marielle" på den.

Jag befinner mig i Sthlm. Jag anlände sent igårkväll för att idag åka vidare mot Sälen och den årliga konferensen, vilket kommer bli mycket mycket spännande. Av Flera olika anledningar.

På söndag är jag åter tillbaka i Skellefteå i några dagar innan jag åker mot Sthlm igen. Det är ett jäkla flängande fram och tillbaka! Duschen nu, sedan till Medborgarplatsen för att hämta lite grejor och sedan tåget mot Sälen.

Trevlig helg go' vänner

Inga kommentarer: