2010-10-29

Halleluja

Det blev en fantastiskt trevlig kväll tillsammans med Terese, Felix och Tomas. Vi satt först på Fenix på söder, gick vidare mot Olearys i Gamla stan för att se hockey, sedan till Gondolen för att ta en drink. Det blev en mycket mycket lyckad och trevlig kväll! Skellefteå vann dessutom över Frölunda och tog ännu en gång 3 poäng. Dom klättrar i tabellen ;)

Klockan är just nu mycket. Jag kom hem sent efter denna trevliga kväll. Jag har duschat och fixat lite med packningen. Imorgon åker jag hem till Skellefteå. Och jag behöver inte ens skriva "äntligen" för det känns inte så. Det känns nästan lite sorgligt. Stockholm börjar kännas allt mer "hemma". Vilket känns lite skrämmande. Var kommer det sluta?

Jag pratar med en människa igen som jag aldrig hade trott att jag skulle byta några ord med igen. Men riktigt så blev det inte, och jag är glad över det. Det är en intressant person.

Jag åker från arlanda redan 14:30 imorgon. Vilket känns skönt. Men jag har lite ärenden jag ska hinna göra också innan jag åker. Det vette fåglarna hur jag ska hinna med allt och hur jag ska få med mig alla grejor hem. Men det ordnar sig väl :)

Någon timmes sömn nu innan det är dags att kliva upp igen, godnatt!

Inga kommentarer: