2010-10-03

Helgen

Söndag idag, lördag igår, fredag dagen innan. Och för att göra det enkelt så börjar vi med fredagen.

Tog mig hem från Sthlm och anlände i lägenheten runt åtta någon gång, jag gick ner och jobbade på krogen några timmar och jublade när jag äntligen fick gå hem och sova, trött som jag var. Eftersom det blev krogjobb så var det fruktansvärt tungt att kliva upp på lördagmorgon för att gå ner och jobba på Ego, men som vanligt är det alltid kul att få träffa våra härliga kunder. Och kors i taket att dom ens hittar in till oss nu, inbyggda som vi är.

Lördagen bestod även av hockey, match mot sopgänget Brynäs. SAIK vann, så klart. 6-3. Juniorerna fortsätter att imponera, vilket är fantastiskt kul! Krogjobb även lördagen. Det blev en jobbig kväll på jobbet, med väldigt mycket hostning. Men jag överlevde och fick tillslut gå hem för att sova. Och sov gjorde jag, till 14. Fantastiskt skönt!

Idag söndag har det inte hänt mycket, ett besök på akuten blev det för hostan. Jag blev inte så mycket klokare, men medicin fick jag i alla fall. Kvällen består av tv:n och soffan, vilket känns otroligt skönt. Jag ska nog försöka göra en tidigkväll ikväll. Det kan behövas! Renbädda ska jag göra också.

Trevlig kväll på er, godnatt!

Inga kommentarer: