2010-11-11

Lyckligt lottad

Jag har ännu en gång fått det bekräftat. Jag måste ha haft världens tur, eller så beror det på något annat. Jag vet inte. Men glad är jag att jag har dom föräldrar jag har. Skilsmässobarn som jag är och jag känner det knappt. Jag har egentligen ingenting negativt och säga om att mina föräldrar inte lever tillsammans. Konstigt nog så känns det som att dom gör det, och det är många år sedan det var så. Dom har en relation som är få förunnat och jag uppskattar det varje dag! Alla barn och vuxna barn borde få ha det så.

Vi är tre stycken som har fått världens bästa mamma, mina bröder och jag. Men pappa, han är jag ensam om att ha och det är jag glad över egentligen. Men ibland kan jag tänka att det är fler som skulle behöva en pappa som min. Vad många skilsmässobarn som förlorar kontakten med sin pappa, och det behöver inte ens vara en skilsmässa inblandad. Vad hemskt! Jag skulle inte klara mig en dag utan min pappa. Jag skulle inte klara mig utan någon av dem!

TACK !!

Inga kommentarer: