2010-12-06

Åter igen..

Jag befinner mig i Sthlm och har gjort det i några dagar nu, även några dagar till. Jag har varit i Upplands Väsby till idag, hos en barndomskompis som jag inte har träffat på "riktigt" på många många år. Bara någon snabbis på stan uppe i Skellefteå, men konstigt nog så pratade vi på som om vi kände varandra hur bra som helst fortfarande. Nu befinner jag mig dock på hotell, rätt skönt det också. Att bara få vara, jag gillar det!

Imorgon är det dags för ett besök på Viktoriakliniken. Efter det är man väl sugen på göra om både det ena och det andra, är jag rädd. Det får vi se efter imorgon, helt enkelt.

Jag är sugen på att åka ut på IKEA medans jag är nere denna vändan. Det får kanske bli imorgon helt enkelt. Alltid finns det någonting att köpa. Lite nya handdukar skulle sitta fint. I någon rolig färg kanske?

Jag har shoppat lite annat också. Enligt vissa säkert onödiga saker. INTE enligt mig! Och det är väl det som är huvudsaken..

Jag längtar hem lite denna gång. Jag vet inte varför. Men jag tror att det är för att det händer så mycket på jobbet som jag vill hem. Wiiiiiie.

Inga kommentarer: