2010-12-23

Dagen före

Idag är dagen innan julafton och jag har ingen som helst julkänsla. Trots julgran och julstjärna på jobbet, Sarah Dawn Finers julskiva i högtalarna och massor av tända ljus. Hemma har jag iofs inte en julgrej framme. Kan det bero på det? Njäe, det tror jag inte. Det är något annat, men vad? Snö finns det massor av, stressade människor har jag haft i butiken hela veckan, vi har bjudit på julmust och skumtomtar. Näe jag förstår inte vad det är som kan saknas för något. Struntsamma!

Julafton imorgon - jag ska sova läääänge, sen när jag har vaknat ska jag inte röra mig ur fläcken fören på eftermiddagen någon gång. Skönt ska det bli!

Om jag inte har sagt det tidigare, så säger jag det nu.. julen är alltså INTE min grej!

ALLA nya ögonskuggor från bareMinerals kom idag, lagom innan jul. Kul!

Inga kommentarer: