2010-12-22

Hejåhå

Jag är inte ett gulhuvud längre. Färgen på håret börjar likna det jag från början hade tänkt. Men jag är ändå inte riktigt där, ännu. Den som väntar på något gott..

Imorgon är det sista rycket på jobbet. Sedan är detta över för i år. På ett sätt tråkigt, på ett annat jäkligt skönt. Det har blivit måååånga timmar i december som har spenderats på jobbet. Jag ska iofs inte klaga. Det hade kunnat vara 0 timmar också.

Jag har blivit hela 3 st parfymer rikare. Tänk så kul det kan vara med dofter. En av dem är en gammal goding.. tack Stina för att du introducerade denna doft för mig för ett antal år sedan. Jag har älskat den sedan dess!


Och denna goding fick jag av min älskade mor. I love it!

En sista lååång dag på jobbet imorgon innan det blir någon stackars dag julledigt. Jobb på krogen juldagen och sedan ledig annandagen. Jag längtar redan efter att få sova ut. Appropå sova.. nu är det dags.. godnatt!

Inga kommentarer: