2010-12-15

Klappar igen!

Ja då stänger Station 8 ner och jag är utan extraknäck. Och det roliga är att jag sörjer lite. Trots att planen länge har varit att jag ska trappa ner på jobbandet. Vad ska man nu göra på helgerna när inte Station 8 ska finnas? Jag kan varken jobba eller gå och roa mig. Jag är iofs inte heller orolig över att grabbarna inte kommer öppna något annat, något nytt ställe. Och då kanske man fort är tillbaka i branschen igen, vem vet!?

Stadshotellet är alltså köpt av Hilding som driver en jäkla massa hotell i Sverige, bland annat Piteå havsbad. Han kommer satsa på hotell, konferens och nöjespaket. Johanna i parken kommer finnas kvar, även nöjesdelen, dock mer begränsat antal dagar som det kommer vara öppet, förmodligen. Stadsfesten kommer 2011 att se ut precis som tidigare år, men vad som händer till 2012 vet man alltså inte ännu.

Det händer mycket spännande grejor i Skellefteå. Blir det bra eller dåligt? Det är frågan! Ja vi får se, helt enkelt!

Inga kommentarer: