2010-12-09

Lovely

Imorgon åker jag hem och ska inte åka tillbaka till 08:a land fören den 14/1. Hela 4 veckor får jag vara hemma. Det är inte illa! Dom fyra veckorna kommer bestå av jobb, jobb och jobb. Lite jul också iofs.

Jag har en hemsk smärta i min högra arm och i min vänstra axel. Värken känner jag 24 timmar om dygnet, och det blir inte bättre. Snarare tvärtom. Det måste ske en förändring! I hela min vardag, hela mitt liv.. det SKA bli en förändring, på många sätt! I januari händer det.. jag har bestämt mig!

Det blev lite shopping idag igen. Jag är nöjd med köpen!

Lite sömn nu och sedan ladda för flygresan hem. Jag är ledig imorgonkväll och ska bara vara hemma. Lördag jobb på salongen, ledig från krogen dock. Guuuuud så skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan extrajobba på salongen om du vill ha julledigt ;) Fast det kanske blir spännande om någon ska ha en behandling... Hoho :D /Ida