2010-12-19

Tiden går fort nu..

Helgen är över. Den har bestått av jobb, jobb, jobb, jobb & jobb. Lite sömn och lite pyssel hemma. Vi hann även med att hälsa på hos Fredde och Mia och titta till nytillskottet Vilma. Jag har även införskaffat Pinks skiva greatest hits... so far!!!

Imorgon sätter julveckan i gång i 4 dagar, sedan mellandagarna. Krogjobb juldagen, ledigt annandagen och sedan är det jobb som vanligt på salongen igen. Ja snart är detta över för i år, skönt ska det bli! Tänk att jag ogillar julen så mycket..

På tisdag ska jag äntligen få bort min pissgula look på håret också. Som jag längtar!

Nu blir det lite sömn i mitt "nya" fantastiska sovrum. Det tar sig där inne, allt mer. Det börjar vara riktigt snyggt nu faktiskt. Tänk vad lite man behöver göra för att det ska kännas helt annorlunda. Kul! Tack världens bästa mamma för all hjälp. Godnatt

Inga kommentarer: