2011-01-23

Helgen i Uppsala

Tillbaka i Uppsala hos Py. Och jag älskar staden lika mycket denna gång som förra gången. Jag kom hit i fredags eftermiddag. Vi började kvällen hemma hos Py med lite bubbel innan vi gick vidare mot Olearys för en cocktail, en bit mat och ett glas vin. En mycket mycket trevlig kväll med mycket prat och väldigt mycket skratt. Precis som vanligt!

Lördagen sov vi en stund på morgonen och sedan ut på stan med förhoppningen att få förstöra lite pengar. Det gick sådär. Men lite grann blev det i alla fall. Vi lunchade och sedan var det äntligen dags för ansiktsbehandling. Något som jag hade sett fram emot väldigt väldigt mycket. Lite besviken blev jag dock, det var en lite "mesig" terapeut som inte riktigt lade ner själen i min hud. Vilket jag hade önskat. Jag fick inte ens en produktrekommendation. Dåligt! Och då sa jag aldrig vad jag jobbade med. Tänk om jag var jättesugen på handla något? Aja det var en skön behandling, skön massage, men inget mer.

Efter behandlingen gick vi och hyrde film och det blev en lugn och skön kväll. Idag söndag bär det iväg tillbaka till Sthlm igen. Sedan hem på torsdag. Jag längtar faktiskt!

Inga kommentarer: