2011-02-20

Helgen är över..

.. ja tiden går lite för fort när det väl blir helg. Jag hinner inte riktigt njuta så mycket som jag skulle vilja!

Fredagkvällen blev en lugn och skön kväll. Det blev ingenting vettigt gjort alls. Jag jobbade på lördag på dagen, för att sedan åka till Spisen med Frida för att se hockey och umgås lite. Söndagen var planen att det skulle bli dessto mer gjort än både fredagkväll och lördag. Och jag lyckades. Ikväll dricker jag en smoothie med godingarna ananas, granatäpple och päron till tv programmen Solsidan, Time out & Wallander. För övrigt så är Anna i Solsidan väldigt bra, rolig på alla sätt och vis. "Ska jag döpa om mej till Ballong-Britt och börja vara med i Hemtexreklamen!" Ove däremot, han är ju riktigt läskig.

Nya favoritlåtarna är P!nk - F**kin' perfect & Lady Gaga - Born this way

Inga kommentarer: