2011-03-20

Jahaja.

Dagen började bra, pigg och alert imorse. Vid 13 dock då brakade helvetet lös. Ont som, rent ut sagt satan i magen som även spred sig till ryggen, illamående, svettningar. Tjurig som jag är så tog jag mig ändå till hockeyn. Och tacka gudarna för det, eftersom det blev vinst och Linköping är utslagna. Jag såg inte många minuter av hockeyn, men jag har trots allt varit där. Och det är huvudsaken! Direkt från hockeyn på akuten, där jag som tur var inte behövde vänta så länge innan jag fick träffa en läkare, det pga mina smärtor. 4 timmar senare, stucken som aldrig förr, smärtstillande och med ett tarmvred eller början till magkatarr så kryper jag nu i säng.

Tack pappa för sällskapet både på hockeyn och på akuten. Han sover för övrigt gott ute på soffan hör jag ;)

Nu väntar Luleå i semin. Det kan bli väldigt väldigt spännande. Som det stod i aftonbladet. "Nu blir det ett tredje världskrig"

Hoppas alla har haft en bättre söndag än mig, godnatt!

Inga kommentarer: