2011-03-07

Måndag och ny vecka

På 08:a mark igen.. jag anlände tidigt som tusan imorse. Och jag var uppe innan tuppen ens hade hunnit vakna! Farsgubben körde ut mig på flyget Tack för det! Ikväll har jag en huvudvärk som heter duga, känns sådär. Kanske dags att sova så man orkar med morgondagen?

Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Eller jo, Solna kan man väl säga lyckades förnedra Hv71 ikväll, och det är ju faktiskt lite kul. Eller väldigt kul om sanningen ska fram. Vem som helst får ta SM-guldet bara det inte blir HV.

Annars då? Jag träffade bästa Tess och Felix som hastigast idag. Hoppas jag hinner träffa dem en gång till innan jag åker hem igen. Vilket är på fredag.

Ska det hinnas med någon shopping denna gång då måntro? Ja det är inte alls omöjligt ;)

Sovdags, jag återkommer under veckan! Sköt om er vänner.

Inga kommentarer: