2011-04-04

Hoho

Ja det har hänt endel sedan sist. Skellefteå AIK slog ut Luleå ur slutspelet, vilket innebär att man möter Färjestad i en SM-final. Efter 33 års väntan var det äntligen dags. Glädjen i Skellefteå är svår att beskriva. Guldet hägrar! I fredags trotsade jag och min kära vän Malin vår enorma trötthet och drog på club 27. Vi drog ner medelåldern rejält. Vi är fortfarande unga och platsar inte riktigt där ännu, men vi hade kul ändå. Drog vidare på Allstar och möts mest av hockeykillar, det spelades visst någon sorts landskap. Daniel Widing var för övrigt lika fin att titta på som vanligt. Jag möttes även av Daniel Widing inne på Åhlens City idag. Han gjorde reklam för NIVEA Men, haha. Han såg lagomt road ut. Jag anlände till Sthlm i lördags eftermiddag. Det blev lite vin, middag och vidare på något sorts galej lite senare. En trevlig kväll men ack så trött efter fredagen. Idag är det måndag och det är helt plötsligt bara fyra dagar kvar till jag åker hem igen. Och jag har på tok för mycket att stå i när jag kommer hem. Åååångeeeesten bara växer. Men som vanligt så löser sig det mesta.

Inga kommentarer: