2011-05-28

Länge sedan sist

Hur dålig har man inte varit på det här på sistone? Ja tiden finns inte, så enkelt är det. Dygnet skulle helst få bestå av minst 12 timmar till. Då KANSKE man skulle få ihop det. Jag bor på jobbet mer eller mindre och jag är som en död säl när jag kommer hem. Näe jag är inte så kaxig just nu faktiskt.. jag känner mig mest trött.

En utlandsresa skulle sitta fint. En vecka räcker dessutom. En vecka när man bara får må gott, sola, bada och sova. Ja det är vad jag önskar mig just nu!

Jag söker ett par nikeskor som jag vill ha, men inte finner. Jag ger dock inte upp. Jag har även beställt en Tomas Sabo ring som jag hoppas kommer till veckan.

Spotify är sämst, hur fort hinner man inte lyssna upp dom timmar man har gratis. Hur fort som helst. Det är bara betala för sig misstänker jag.

Det var meningen att vi skulle prova på Umeås krogar igår, men det blev inget av. Vädret var för tråkigt och vissa av oss jobbade idag. Ikväll firar vi att Lindy har klarat gesällen. Med ett glas eller två i kroppen så beger vi oss ut i Skellefteås heeeta nattliv. Skål!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! Kan du tipsa om en bra ansikskräm för jätte torr hy och inte svindyr och en bra primer Smashbox, bra?

marielle sa...

Hej anonym! Jag kan absolut tipsa om en bra kräm :) Men vad är svindyrt i din värld? Jag gillar personligen inte smashbox primer, jag tycker inte den ger så mycket. Men eftersom jag jobbar med bareMinerals så är det förstås den jag gillar mest och använder själv.