2011-05-11

Jag lever

Usch vad dålig jag är på det här med bloggandet för tillfället. Men det händer så mycket annat så jag hinner inte. Men eftersom min kära vän Emilia tjatar på mig så är det väl bäst att jag skriver någon rad.

Så vad har hänt? Svårt att komma ihåg när det gått så många dagar (?) 16 kanske det är dessutom om jag räknat rätt.

Det har varit Megafonenfest - som kanske var lite överskattad. Men jag tackar Emilia och Malin för en trevlig kväll, trots allt. Jag har varit till Sthlm en sväng, tiden gick riktigt fort denna gång. Helgen som var spenderades på Johanna i parken och på Allstar. En bortsprungen Malin, en låst dörr med nyckeln I dörren, en återfunnen Malin och en bakis söndag. Åter igen en bra helg!

En annan sak som irriterar mig till tusen det är att inte Spotify fungerar. Det kan göra mig galen. Ja man får kanske så snällt betala för den tjänsten!

Något annat? Nja inte direkt.. ja det är hockey-VM.. det är ju kul!

Inga kommentarer: