2011-06-02

Kristi himmelsfärdsdag

Är det normalt att vakna med ett ryck mitt i natten och tro att man har försovit sig? Det känns inte så.. kan det ha med någon sorts stress att göra? Kanske. Idag är jag iaf ledig och hemma från jobbet. Jag tvättar och städar för fulla muggar. Man kanske till och med skulle ta och rensa avloppen. Det är rätt seriöst, men det behövs säkert.

Regnar det imorgon så är det mitt fel. Jag har precis dödat jordens största spindel som kom in från balkongen. Den var enorm.

Vad skulle man mer ha fått gjort idag? Färga ögonbryn, ansiktsmask och hårinpackning, ja det är lagomt "söndagsbestyr".

Jag har även bestämt mig för att köpa en ny soffa.. jag har tänkt göra det otroligt länge. Men nu kommer det hända inom kort. Mio känns som ett bra ställe för soffinköp.

Inga kommentarer: