2011-06-05

Söndag

Guuuuud vad skönt med en lugn helg, och ännu skönare med sovmorgon två dagar i rad. Är det så här det borde vara varje helg? Som det är för alla andra. Ja min tid kommer väl..

Jag har fått ont i halsen, en förkylning är nog på ingående. Inte alls okej. Men jag har fått vara frisk hela vintern mer eller mindre, så jag ska vara glad misstänker jag.

Det har varit misshandlar åt både höger och vänster på sistone. Mina tankar går mest till min kära kusin som denna gång verkligen hade änglavakt. Det hade kunnat gå precis hur som helst.

Idag är det söndag och det innebär en dag till ledigt efter detta. Hur skönt är inte det? Undra vad man ska få gjort bara.. det finns ju en hel del att välja på. Annars är det rätt skönt ute på balkongen insåg jag precis..

Inga kommentarer: