2011-07-24

HoHo

Och tiden går och jag har ingen tid över till bloggandet..

Vad har hänt sedan sist? Bra fråga! Jag har jobbat, min faster har varit på besök från Uppsala, pappa har bjudit på middag - vilket var mycket trevligt, jag har bokat en utlandsresa 1/9, det har varit trästockfestival i helgen - vi såg Motivs som överraskade totalt, mina brorsbarn är i Sverige och i Skellefteå, jag ska vara ledig imorgon (måndag) vilket behövs, som ett brev på posten så blev jag dyngförkyld natten till fredag. Ja roligare saker än så är det väl egentligen inte som har hänt. Jag har köpt en ny ring, igen. Lite kläder också för den delen. Säkert något hem också.

Sen måste man väl få gnälla liiiiite på värmen? Det har varit lite för varmt på sistone. Det skulle kunna få ladda ur ordentligt och vara lite kyligare någon dag. Vi har väl för övrigt gått in i röten nu också, vilket gör det hela ännu värre. Men det är väl bara bita ihop misstänker jag :)

Just nu längtar jag mest av allt efter semestern i september..

Inga kommentarer: