2011-07-10

Jag lever

Jaha, då har det gått några dagar sedan sist, kanske tom veckor? Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen..

Stadsfesten är förbi och det var lika trevligt som vanligt. Tur dock att det bara är en gång per år. Man är sliten när det är över. Börjar man vara gammal månne?

Jag har investerat i en Saboklocka, jag är mycket nöjd med köpet. Även en ring åkte med i köpet, även den är jag nöjd med. Även den från Sabo. Man skulle kunna tro att jag gillar hans grejor ;)

Arvidsjaur igår, nattivalen och September. Det var trevligt!

Det är varmt i Skellefteå just nu och har varit ganska länge. Man får dock inte klaga sägs det. Trots värmen är jag väldigt sugen på åka utomlands. Och så får det bli. Första eller andra veckan i september lutar det åt. Ska försöka boka detta i veckan.

Inga kommentarer: