2011-08-13

Grävskopa

I torsdags gjorde jag min första innebandyträning på 4 år (tror jag). Jag har sådan sjuk träningsvärk så det går inte beskriva. Eller smärtan går inte beskriva. Men innebandyn var lika kul som vanligt, dock hur själva träningen och hur spelet gick.. det går ju disktera. Dags igen på torsdag.. bara jag hunnit bli frisk vill säga!

Den förkylning som nu sökt upp mig är inte att leka med, det värsta på länge faktiskt. Jag vill bara bli frisk!

Igår blev det en lugn kväll i Hjoggböle med Malin, det bjöds på lax. En mycket lugn och skön kväll. Välbehövligt!

Idag är det lördag och jag har inte fått något vettigt gjort alls. Det är ett under att jag ens tog mig upp ur sängen. Annchas 40 årsfest gick av stapeln idag och det är väl det enda jag har kommit mig ut för att göra som var vettigt. En mycket trevlig tillställning, tack för det!


Inga kommentarer: