2011-08-05

Heartbreak down

Nu har jag gjort helg och det är "bara" 26 dagar kvar till semester. Det närmar sig med stormsteg. Lovely!

Frågan är nu vad helgen kommer bestå av? Sömn är iaf ett som är säkert. Eventuellt lite tvättning, kanske någon sorts alkoholhaltig dryck också, vi får se.

Något nytt klädesplagg har det blivit igen också. Även en ny klocka från Sabo, det är inte omöjligt att en bild kommer så småningom. Det har även blivit en ny (håll nu i hatten) bikini till Kreta, och den är inte svart ;)

Jag har inte världens utväxt längre eftersom världens bästa Anna har fixat det idag. Det svarta håret närmar sig med stormsteg.. precis när jag fått rätt nyans på det blonda, typiskt. Jag kanske är blond en stund till, trots allt.

Jag har hittat en ny favorit bland dofterna. Jag får nog slå till när vi åker till Kreta. Ja så får det bli!

Inga kommentarer: