2011-08-14

Söndag

Efter en lugn helg så hade jag tänkt vara frisk lagom till måndag. Så är inte fallet. Det är snarare värre än någonsin. En öroninflammation tror jag har intagit min kropp. Jag hoppas på penicillin och att få vara frisk inom kort.

Söndag och det har inte blivit speciellt mycket gjort, inget vettigt iaf. Var ner en sväng på stan och bytte en tröja, drack en kopp kaffe med Frida, hem för att se One tree hill och fotboll, städat lite och nu intagit soffan.

Imorgon tänkte jag ta mig upp bra i tid så jag får något gjort, tex besöka läkaren och hämta bilen ute på falmark. Det hade varit bra om man hann med något på jobbet också innan butiken öppnar, det återstår dock att se hur det blir med det!

Lite sömn på det här, så kanske smärtan i halsen och öronen är borta imorgon, hoppas hoppas hoppas. Godnatt!


Inga kommentarer: