2011-09-18

Fantastiskt med helg

Redan söndag idag och helgen är över, dessutom har det varit en helt ljuvlig dag, jag har inte gjort speciellt mycket alls. Flyttade direkt till soffan när jag vaknade, tog med mig täcket och la mig på soffan, slog på tv:n och slumrade till lite, klev upp och städade lite , trampade lite på crosstrainern och la mig sedan på soffan.. igen. Ansiktsmask hägrar, sedan väntar en dusch innan One tree hill och sedan parkerar jag mig i soffan resten av kvällen tror jag.

Kan bli Mia Skäringer - Dyngkåt och hur helig som helst om jag har tur. Kan ju vara bra att få sig ett gott skratt såhär i slutet av veckan innan det är dags för måndag och ny vecka..

Kul förresten att solen skiner.. problemet är bara att jag inte varit utanför dörren idag. Jag har inte ens tagit på mig kläder. Sånna söndagar gillar jag..

Inga kommentarer: