2011-10-14

10 dagar har gått..

.. och vad har hänt? Massor!

Förra helgen tex. Den går nog till historien. Att saker blir så tokiga ibland, det är magiskt! Men kul var det ;) Den magiska bokstaven är för övrigt Y.

Det har blivit en hel del shopping på sistone, hur kul är inte det!?! Jackor, kjol, shorts, toppar, skor, smycken från Sabo, en väska och lite annat smått och gott. Kul att shoppa helt plötsligt, det var länge sedan sist.

Jag har så mycket jag skulle vilja skriva, men jag kommer inte riktigt någon vart.. jag kanske bara ska skita i att skriva över huvud taget? Eller istället kanske skriva varje dag så blir det inte så mycket när jag väl kommer mig för att göra det. Ja, lite så!

Fredagkväll och det har inte hänt mycket, vi har sett någon sorts musiktävling på tv, värdelöst. Nu blir det sängen, jobb rätt tidigt imorgon. Efter det vankas? Ja det vet man inte.. den som lever får se, helt enkelt!

Inga kommentarer: