2011-10-21

Friday it is

Jag inleder detta inlägg som det förra... Ja vad säger man? Saker och ting blir inte riktigt som man har tänkt alltid. Men när det väl är gjort är det tyvärr inte så mycket att göra åt, hur mycket man än skulle vilja. Livet går vidare, att älta saker och ting i en evighet blir ingenting bättre utav!!

Jag slutade jobba rätt tidigt igår och fick lite tid med Nuno, välbehövligt. Det blir för sällan nu mer. Sedan drog vi på hockeyn, Skellefteå mötte Modo. Det blev vinst, vilket innebär att dom fortfarande är i toppen av elitserien. Fint!

Den här veckan gick fort och helt plötsligt är det fredag.. igen. Jobb imorgon några timmar, för att sedan gå på hockey. En snubbe från mitt föräkringsbolag kom in på jobbet idag med två biljetter, ja jag tackar ja! Efter detta är det visst något sorts galej, jag har höga förväntningar!

Annars inget nytt.. på återseende när helgen är över och då med nya skandaler!

Inga kommentarer: