2011-12-06

Det var ett tag sedan sist

Hej hopp! Här händer det inte mycket.. av flera anledningar. Det är mycket som händer, både bra och dåliga saker, vilket har gjort att skriva några rader om mitt fantastiska liv har inte direkt prioriterats.

Det roliga eller det som är bra som händer är så mycket så det går inte få ner här, det går inte med ord beskriva. Men jag kan säga så mycket som att jag har tagit priset, rakt av. Mina kära vänner Malin och Stina ligger inte långt efter heller iofs. Men det är kul och det bjuder vi på. Löparstället har blivit en grej, Dankan är oklar, signerade skivor, galna grejor som händer på norra järnvägsgatan, duschar och badkar.. ja listan går antagligen göra hur lång som helst. Men vi sätter punkt där, iaf för den här gången ;)

Det tråkiga som händer är att en människa som står mig väldigt nära far så fruktansvärt illa, vilket gör att jag också far väldigt illa. Men vi kämpar tillsammans och vi ska banne mig ta oss igenom det! Tråkig grej nummer två är också en person som står mig väldigt nära som inte mår helt bra och då mår inte jag heller bra!

Ett konstaterande som jag gör rätt ofta, och nu återigen.. jag har dom bästa föräldrarna man kan tänka sig. Så enkelt är det. TACK!!

Det närmar sig jul, och jag har noll julkänsla. På jobbet har en stjärna och en julgran kommit upp. Men här hemma finns det ingenting som säger jul. Och frågan är om det ska få förbli så också. Jag tror det. Det är bara jobbigt att plocka bort grejorna sen, och jag är ändå aldrig hemma och kan titta på allt trams, så det är lika bra.

Jaha, något mer nu då när jag ändå är i gång? Näe inte vad jag kan komma på. Jag ska jobba på att inte vänta lika länge till nästa inlägg. GODNATT!

Inga kommentarer: