2007-10-23

En helt vanlig tisdag

Jag skriver mitt första inlägg i min nya blogg, spännande!

Klockan har passerat 14. Marthin har åkt för att jobba och blir borta till på lördag eftermiddag. Det är alltid lika tråkigt när han åker och jag vet hur länge han ska vara borta.

Jag tvättar idag, städar lite. Tog för tillfället en paus och skriver här istället.

Fick precis order om att jag ska ringa Marthins farmor, Ebba. Hon är kanske en av världens sötaste tanter.
Bäst att göra som jag blir tillsagd nu, jag skriver någon rad senare.
----------------------------

Timbaland är kanske en av dom bästa just nu. Grymma texter!

Jag sitter här i min ensamhet och skriver lite, funderar på livet. Eller vilket liv förresten?
Jag MÅSTE ha ett jobb snart, nu, helst igår! Fan vad tråkigt detta är..

"You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...
It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late"

----------------------------

Jaha, så sitter jag här igen. Ensam och trött. Har varit hos Marthins föräldrar ikväll. Har bollat lite med dem om jobb och annat.

Har pratat med mamma om utbildning och jobb. Fy f-n säger jag bara. Blir på så dåligt humör.
Bara därför ska jag lägga mej och läsa Amelia nu och hoppas på att världsproblemen blir lösta över natten.

Över och ut //

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat!
De löser sig inte över en natt vet du ju:-) Man måste lösa allt själv.
Kram till dig från mig (Lillemor)