2007-10-24

Onsdag

Onsdag idag. Och det känns lite bättre faktiskt, dagen har gått fort.

Var upp till Marthins farmor idag, hon bjöd mej på lunch. (middag, som dom säger här nere)
Det hade hon gjort ganska bra faktiskt. Hon är så söt!

Har kollat lite mer om jobb idag. Jag börjar se ljuset i tunneln, men det är fortfarande långt bort känns det som. Jag kan städa trappor, dela ut tidningar, fukta brev och försluta dem. Jag gör just nu precis vad som helst. Bara jag får något att göra om dagarna.

Ikväll har jag varit med Berndt och Eva (Marthins föräldrar) hos Ola och Linda. Ola fyllde 25 år, så vi grattade han och drack lite kaffe, såg bonde söker fru och hånade Fredrik. Vilken pajas han är, han kan inte vara riktigt i ordning. Där är det någon "gris i ladugården" som saknas, det kan jag lova. Men det var i vilket fall som helst trevligt att åka ut till dem en stund och prata lite och bara umgås. Kom precis hem.. och nu ringer Malin. Wiiie..
Klockan 22:38
-----------------------
Klockan 01:32

Har pratat med Malin i telefonen till nu. Det tar aldrig slut, det finns hela tiden saker att prata om och problem att försöka lösa. Har försökt peppa henne lite med diverse saker, hoppas det var till någon hjälp!? Saknar henne och vår tid som tonåringar. (vad gammal jag kände mej nu) Vår tid som gangsters, A-plog, fyllor och påhitt, trappuppgångar m.m
DET var tider det, tiden jag aldrig glömmer!

Nu ska jag ringa min sambo och säga godnatt, sen försöka sova och sen vakna imorgon med ett leende på läpparna och hoppas på ännu en bra dag!

Jag måste även erkänna att jag saknar Skellet lite, eller mest människorna som finns där. Mina vänner framför allt (ingen nämnd ingen glömd! ) hockeyn, KAIF, mamma och pappa. KÄRLEK till dem.


Sleep tight, för det ska jag. //

Inga kommentarer: