2007-10-25

Rubrik?

Jaha, så ska även denna dag sammanfattas.

Har varit en relativt lugn dag. Försökt ordna med lite jobb idag igen. Har kollat om det finns några i alla fall. Och som sagt, det ser mer och mer ljust ut.

Har varit marknad idag. En mysig tillställning. Blev en och annan sak inhandlat också.
Hämtade ut mitt paket från H&M, tro det eller ej så passade allt. Hur ofta händer det?
Jag känner mej nöjd med köpen och nu återstår att se om jag kommer att använda grejorna.
Jag hade beställt 2 tröjor till Marthin också. Får se vad han tycker om dem(?) =)

Det har varit hockey i kväll. AIK gästades av Södertälje. Matchen slutade 1-1
Kanske inte det bästa resultatet, men man kan inte alltid vara på topp. Det blir bättre!

Jag har sett lite tv, labyrinten och sporten. Pratat med pappa har jag också gjort. Dom har lagfest på Lördag. Gissa om jag vill vara med? Det känns lite småsurt att inte kunna vara där, och sen att missa matchen mot Hammarängen. Men jag håller i alla fall alla tummar jag har för att det blir vinst. Forza KAIF ;) Krossa nu tjejer!

Har klurat lite på julen också. Hur i hela fridens dagar ska jag ta mej till Skellefteå från detta skåneland. Flygen går åt som smör i solsken nu. Det är mer eller mindre hopplöst att hitta ett flyg kring jul. Men det är bara hoppas och tro, då säger vissa att allt ordnar sig tillslut.

Har fått ett skumt mail idag också, får se om det blir mer spännande ju längre tiden går.

Nu ska jag kolla lite flyg sen lägga mej och mysa, läsa en tidning och dra täcket upp till öronen.

Klockan 23:14
------------------------
Jag har ju förresten en ny favorit. Skön låt, lustig text.
Emma Emma, med Markoolio (feat. Tilde Fröling)

"Emma, Emma vänta på mig
jag tar en taxi till dig
skynda, skynda sätt lite fart
jag exploderar snart
Emma, Emma vänta för två
jag kommer inte få gå
det är redan fixat såklart, åhh"

Klockan 23:44

God kväller och på återseende// Marielle

Inga kommentarer: