2007-11-26

Helg full av bravader

Så var helgen över. Malin har åkt till Blentarp för att besöka sin eventuella arbetsgivare och Marthin har åkt och jobbat igen.

Lördagen bestod i alla fall av lite allt möjligt. Lite mys och shopping på dagen. Lite festligheter på kvällen. Eller det blev inte så lite, men trevligt hade vi. Vi började här hemma innan vi gick vidare till Elin och Andreas där vi hittade 4 stycken rätt hyfsat berusade karlar. Vi var där någon timme innan vi åkte vidare mot Tingvalla där det i lördags var "erotiknatta" det vill säga massor av nakna brudar och EN naken karl. Visst är det rätt typiskt? Vi tjejer får aldrig lika mycket som killarna. Vi hade trevligt även där, mycket dans, drinkar, shots, utbyten av telefonnummer och lite flirtande ;) Natten slutade lite mer dramatiskt. Vissa mådde inte alls bra, spydde och somnade i konstiga ställningar. Men sammanlagt var det en fantastiskt trevlig kväll måste jag säga. Jag måste tacka Malin väldigt mycket för det.. tack gumman!



Söndagen blev väldigt lugn. Vi sov till klockan 14 och då flyttade vi oss mer eller mindre bara till soffan för att sen sova vidare. Det blev lite mat senare och fortsatt vila i soffan. Det blev en mycket stillsam både dag och kväll. Vi avslutade kvällen med en film och mycket sen middag.

Måndag idag och alla har åkt ifrån mig. Helt plötsligt är jag helt ensam igen. Dock blev det inte så länge eftersom jag har jobbat min första dag idag. Det var inte riktigt min grej, men det ska nog funka ett tag och det är bättre än att inte göra någonting alls på dagarna.

Positiva besked angången utbildningen/jobbet i Sthlm också. Det glädjer mig. Jag behöver inte fler motgångar nu. Det räcker med sådana ändå. Så det behövde jag verkligen :)

Nu ska jag bara ta en dusch och sen sova för att försöka få lite vettiga saker gjorde imorgon tisdag. Tvätta lite, städa lite, betala räkningar och kolla på lite julklappar. Jag ska nog få morgondagen att gå, jag brukar lyckas rätt bra..

Inga kommentarer: