2007-11-23

Kärt återseende

Fredag idag och om exakt (i skrivande stund) 29 minuter kommer Malin på stationen. Med tåget.
Det ska bli en mysig kväll med skitsnack, film och onyttigt ätande. Idol också förstås.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Bara tagit det lugnt. Städat lite. Annars bara legat på soffan, har nämligen haft lite känningar av huvudvärk.
Nu ska jag klä mig och sen hämta Malin på stationen.
Jag återkommer senare ikväll..
-----------------------------
Nu är hon här och har varit ett tag. Vi har hunnit med mycket skitsnack och en liten uppfräschning av oss själva. Färgat lite hår och ögonbryn, plockat ögonbryn, kollat över våra brister och konstaterat att det är fan bara att vara nöjd och gilla läget :)

Idol ikväll också. Daniel, tro det eller ej blev utröstad. Sverige har än en gång glömt att rösta på en talang. Tråkigt, men han har nog en framtid inom musiken ändå. Utan idol! Jag fortsätter som tidigare att beundra Amanda och hoppas på henne i globen.

Nu ska vi fixa lite småsaker bara innan vi ska hoppa i säng och få vår skönhetssömn. Lördag imorgon och det vankas något sorts krogbesök. Blir nog trevligt.. see you!

Trevlig helg, sup och svälj!


Inga kommentarer: