2007-11-17

Helg, äntligen

Igår var det Fredag och vi åkte för att köpa kläder till Marthin. Vi var på ett Outlet bland annat, sen åkte vi in till Lund och gick där några timmar. Lund är en riktigt trevlig stad. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo där. I övrigt blev det inte mycket gjort igår. Viktor kom förbi, men som vanligt så somnade han i soffan. Idol på tv även igår. Mattias åkte helt rättvist hem igår, vilket jag tycker var på tiden. Jag fortsätter hålla på Amanda, som för övrigt kommer från just Lund. Jag hoppas även få se henne i globen :)

Idag har vi Lördag och det betyder lugn och skön dag. Vi klev upp tidigt, gick ut på en promenad och gick förbi och köpte nybakat bröd på bageriet. Efter det har vi inte gjort någonting alls. Jag sitter och lyssnar på hockey, matchen mellan SAIK och DIF. AIK tog precis ledningen 1-0. Marthin ligger och småsover på soffan, han har ont i en arm och ett knä. Stackarn!

Ikväll blir det lugnt, vi ska nog faktiskt inte göra någonting alls tror jag. Vilket känns riktigt skönt. Jag har precis tagit en dusch och sitter här och myser med hockeyn i öronen.

KAIF har match imorgon igen, borta. Jag fortsätter hålla tummarna för en 3 poängare.
På Tisdag åker Marthin och jobbar igen, så då återkommer jag antagligen..



// Marielle
---------------------------

Cajsa, min lilla älskling, saknar henne!






Inga kommentarer: