2007-11-14

Onsdag och bonde söker..

Så var det Onsdag och Marthin är hemkommen, äntligen! Han har precis somnat och jag sitter och ska se Nya Tider.

Jag ska snart ta en promenad tror jag. Det är skönt ute, solen skiner och det är lagom kallt.
Jag ska ta en sväng förbi ICA och hämta ett paket som kommit, sen bara njuta av solen och musiken som kommer från min ipod.

Jag fick en trevlig inbjudan idag. Nyårsfest hemma i Skellefteå, vilket passar perfekt eftersom jag kommer hem den 29:e december.

Senare ikväll ska vi och äta middag hos Marthins föräldrar. Det är alltid skönt att slippa laga något själv. Det är alltid godare borta. Och eftersom det är Onsdag, så klockan 20:00 är det Bonde söker fru igen. Det är alltid lika bra, och Fredrik är alltid lika pinsam.

Nu ska jag fortsätta se Nya Tider och sen ta den omtalade promenaden. Nu dröjer det nog någon dag innan jag skriver igen (förlåt Lillemor) men jag återkommer så småningom, det lovar jag :)

---------------------------

Tre favoritbilder även idag!




























Inga kommentarer: