2007-11-13

Feels like home.

Värst vad du ställer krav på mig Lillemor. Men jag ska se vad jag kan göra åt saken.. Tanken att jag ska lägga upp lite bilder på hur vi bor har faktiskt funnits där ett tag. Det har bara inte blivit ännu. Men jag ska ta tag i det inom det närmsta, jag lovar! Dock blir det inte den här veckan.. men du kanske kan ha överseende med det och stå ut ett tag till? :)

Så vad har jag pysslat med idag då? Det är väldigt lite ska jag vara ärlig och säga..

Har mest suttit och beställt massa saker på nätet, eller slösat pengar rättare sagt.
Det är på både kläder, smycken, hudvårdsprodukter, hårvårdsprodukter och smink.
Ja jag kommer inte ens ihåg allt jag har beställt..
Det blir en överaskning när det kommer :)

Ikväll har jag varit hemma hos Marthins föräldrar och kollat på tapeter. Dom håller på renovera hela källaren och ska till att börja fixa med sånt nu. Man blir riktigt sugen på göra om och experimentera lite. Men man ska väl först bestämma sig för var man ska bo kanske. Det känns så!

Lindy kom hem från Thailand idag också. Var kul att byta några ord med henne, även om det blev få. Dom hade inte haft världens roligaste resa hem, med förseningar och annat hela vägen från Bangkok. Men dom var nog nöjda med resan i alla fall.

Just nu gör jag lite. Sitter i soffan och ser America's got talent.
Det finns verkligen begåvade människor.
Varför är inte jag en av dom?
Jaja, det kanske kommer i ett annat liv :)

----------------------------

Jag har plockat ut bilder från diverse fester, och dessa tre blev det den här gången. Riktiga favoriter! :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar ju dig!

Kram Lillemor