2007-12-24

God Jul på er

Igår fyllde Marthin år, och det firades med lite tårta på säng och mys innan släkt och vänner dök upp för att vara med och fira lite. 24 år blev han, för dem som inte visste och kanske brydde sig.. Han fick tandblekning av mig i hopp om att han ska sluta snusa efter nyår. Det skulle vara bra eftersom det dessutom blir ännu dyrare då. Och dom pengarna kan man ju göra något mer spännande för än att lägga dom under läppen. Ett minneskort fick han också, till sitt playstation. Så nu lär han väl aldrig kunna slita sig från spelandet. Men jag får väl skylla mig själv :) Av mina föräldrar fick han en GPS, och det var nog det han blev gladast över. Tror jag. Men den kan ju vara bra att ha så att han hittar upp till Skellefteå sen när vi åker upp för att fira påsk.

Nu ska jag sluta svamla..
Hoppas alla får en trevlig kväll och en fortsatt trevlig jul :)
På återseende! Många varma julkramar// Marielle

Inga kommentarer: