2007-12-21

Fredag och äntligen helg igen

Så var det bara 3 dagar kvar..

Jag ska jobba natt i natt, och lika bra är väl det eftersom Marthin ändå inte är hemma. Vi kommer förmodligen hem ganska samtidigt imorgon bitti. Och vi kommer förmodligen sova bort hela dagen båda två. Men vad gör det? Det är ju helg, och dessutom jul :)

Lördagen blir nog lugn. Marthin fyller år på Söndag och min mamma och Rogga kommer ner för att fira jul med sina polare. Så det blir lite av lilla julafton på Söndag också. Det ska bli myysigt!
Jag jobbar dock natt igen på Söndag, till julafton. Vilket kanske inte var det bästa. Men det är ju rätt bra med pengar, så vad tusan. Jag har gått arbetslös för länge nu för att kunna tacka nej till jobb. Man får ta det som finns, och när man är vikarie får man väl räkna med att ta dom timmar som ingen annan vill ha helt enkelt. Det är ganska skönt att jobba natt också, det är bara jag där, det är inte speciellt mycket att göra och man slipper framför allt prata med någon och vara trevlig. Så dessa nätter ska nog gå bra, och när jag har gjort bort dom, då väntar Skellefteå och nyårsfirande med vänner, nära och kära. Vissa saknar jag väldigt mycket!

Jag läste ett roligt uttalande från AIK:s Lee Goren idag..
”Den där sankta Lucia eller vad hon nu heter, var ganska häftig”
Lee Goren om att fira Lucia.
Roligt sagt, jag skrattade faktiskt för mej själv när jag läste det.

Nu vet jag inte om jag kommer hinna skriva något mer på ett tag, så jag passar på att önska alla en Trevlig Jul, Ett Gott Slut Och En God Fortsättning. Sköt om er!

Inga kommentarer: