2008-01-28

Hej vad det går

Ny vecka nya utmaningar!

Imorgon åker jag till Stockholm för ännu två dagar av min utbildning. Jag ska få med mig mina 150 stycken tygbitar hem, lite teori att läsa och annat smått och gott. Sen när jag väl är hemma igen så hoppas jag att jag ska kunna komma igång med detta. Öva på lite olika människor, hudtoner, ögon- och hårfärg. Spännande! :)

Jag har kommit igång med träningen igen också. Vilket känns så otroligt fantastiskt bra! Jag hade glömt hur kul det var, hur skönt det är när man kommer hem och har gjort bort det för dagen. Man känner sig på något sätt faktiskt rätt duktig. Nu när jag väl har börjat om ska jag försöka lova mig själv att aldrig sluta. Det är bra för både kropp och själ. Det känns!

I Fredags var jag och Marthin och kikade på bio. Vi såg nog världens sämsta film. "I Am Legend" med Will Smith. Det är ingen film jag rekommenderar, men smaken är ju som baken. Men bättre filmer, det har jag sett.

Nu ska jag se hockeykväll färdigt och sen göra en tidig kväll för att åka till Stockholm imorgon.

Hoj!

Inga kommentarer: