2008-01-22

Ingenting händer..

.. där nere i Italien. Jag har fortfarande inte blivit faster för andra gången. Hon har gått över tiden, hon är stor och väldigt less nu. Det borde vara på gång snart tycker jag, och måtte det bli en lika söt pojke som vi redan har flicka :) Dock blir det svårt att slå henne, mitt lilla charmtroll! Hon är den sötaste ungen i världen..



Magsjuka har jag fått under natten också. Det är alltid lika otrevligt! Jag får inte i mig någonting alls, allt kommer upp och det känns som om jag har tappat 5 kilo idag. Iofs så skadar väl inte det :) Så med andra ord har jag inte fått någonting gjort idag heller. Inget besök på af och inget gjort här hemma heller. Jag har kikat tv och sovit mer eller mindre hela dagen.

Däremot AIK:s sportchef Peo Larsson han har arbetat idag. Han har skaffat fram ett nyförvärv till klubben. Dock har jag ingen aning om vem det är. Har aldrig hört talas om honom. Hans namn är i alla fall: Miroslav Kovacik. Någon som råkar veta vem detta är? I vilket fall som helst så hoppas jag att han kommer göra nytta och tillföra laget något. Nu är den största frågan. Kommer det något mer nyförvärv innan torsdag? Spännande!

Inga kommentarer: