2008-01-11

Älska arbetsförmedlingen

Ja det vänder väldigt snabbt ibland. Och det är väl kanske tur det. Nu är Af helt plötsligt på min sida och ska stötta mig i det jag vill göra. Jag slipper föreläsningar, jag slipper skrivandet på en dator. Jag slipper allt som har med arbetsförmedlingen att göra. Det som händer nu är att dom står för min dagsersättning. Och Marielle är såå glad. Jag har klart med praktikplats och jobb, klart med allt i Stockholm och på Måndag åker jag upp för att göra mina första dagar. Och det känns så jätte spännande!

Igår var jag och Marthin på IKEA och handlade några nödvändiga ting. Att gå på IKEA är alltid lika kul. Men man vill köpa så mycket, och göra om väldigt mycket också för den delen. Men det får kanske bli den dag man köper hus. Om man nu ska göra det någon gång i framtiden?

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Tagit bort julen, slängt ut granen och satt våra nya fina lampor i vardagsrums fönstren. Det blev jätte bra! Ikväll har vi varit hos Marthin föräldrar och lillasyster och ätit middag. Det bjöds på kalkon och potatis. Det smakade väldigt bra! Sen åkte vi hem och har kikat tv, vi har sett Lets Dance och nu på Miami Ink. Helt otroliga på att tatuera. Skickliga människor, grymma!
Han är otroligt het, och hon helt otroligt häftig tjej!


Imorgon har vi Lördag och det blir nog en lugn sådan skulle jag tro. Det känns så i alla fall.
Jag kanske ska städa och tvätta lite innan jag åker upp till Stockholm. Trevlig helg på er allihop.

Hortes, hoj!

Inga kommentarer: