2008-01-18

För tillfället älskar jag livet

Så har jag gjort mina första dagar i Stockholm. Och detta passar mig som handen i handsken. Det är så fantastiskt kul och jag vill bara lära mig mer, bli bäst, bli framgångsrik och få en låång karriär inom detta med färg, form, styling och make up. Detta är verkligen min grej! Jag har fått jätte mycket beröm och fina ord. Det är så bra så jag kan knappt tro att det är sant. Jag har fått ett jätte fint erbjudande om att få köpa upp ett inarbetat företag. Och hur bra är inte det? Det är ett sådant kanonerbjudande att jag knappt kan tro det. Det är dock något jag måste fundera på ett tag och prata igenom med mina nära och kära. Mina föräldrar har fått telefonsamtal och fått höra hur unik och otroligt duktig jag är. Livet är just nu som en dans på rosor och jag älskar det! Livet är hur fantastiskt som helst för tillfället..
Jag har fått jobb på FACE Stockholm i Lund och Malmö. Även det är hur bra som helst och känns jätte spännande. Jag kommer att starta där i början av Februari. Och det är snart! :)

Efter nyår så har jag börjat mitt nya liv och försöker se på saker och ting lite annorlunda, jag gör andra saker, jag har börjat träna igen, jag ser på pengar på ett annat sätt, jag försöker förändra mig själv som människa, i alla fall på vissa områden. Jag har två underbara föräldrar, en underbar storebror, kusiner som jag älskar över allt annat, dom bästa vännerna man kan tänka sig, pojkvän och sambo som jag älskar, äntligen har jag ett jobb som jag länge har velat ha. Just nu är jag en livsnjutare skulle man kunna säga. Och jag trivs med detta. Det kunde inte ha varit bättre, i alla fall inte enligt mig! Nu återstår bara att se hur länge det håller i sig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blir för dig min vän!
Jag önskar dig alla lycka!
Kram Lillanpillan