2008-02-06

Bubbly

Halva veckan har gått och tiden går sjukt fort. Men det är väl kanske lika bra, så vi får sommar snart :)

Jobbet går bra. Det är kul. Jag har nog hittat rätt yrke tror jag. Det känns så i alla fall.

Jag har varit flitig på springa på gymet på sistone. En kille som är där minst lika ofta, förmodligen ännu oftare. Han stöter på mig. Han är inte diskret heller, haha. Det är rätt kul måste jag säga. Alla på gymet märker det och jag sitter och småflinar för mig själv. Det är det roligaste med att hänga på gymet just nu. Eller näe, jag börjar komma in i det rätt bra. Så det är faktiskt roligt 4 dagar av 4. Tro det eller ej :)

Marthin jobbar hela veckan. Han är hemma igen på fredag. Han har sagt upp sig igen. Så nu får vi se vad han ska hitta på att roa sig med på dagarna.

På lördag ska jag till frissan så hon får känna och titta på mitt hår. Så då får vi se om jag kan få mitt hår som jag vill ha det sen. Jag hoppas verkligen att det ska gå. Hoppas Hoppas Hoppas!

I övrigt har jag inget spännande att berätta. Jo en sak. Jag och Marthin åker upp till Skellefteå till påsk och stannar 6 dagar. Sen så ska jag nog säga upp min lägenhet hemma i Skellefteå också. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag återkommer om detta!

Nu blir det sängen, jobb och gymet imorgon igen. Så spännande är mina dagar nuförtiden!
Godnatt, sleep tight!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han säger bara upp sig eftersom han. Skulle å vilja göra de(fast då måste man nog ha ett jobb som är eftertraktat:-))
Hoppas han hittar nytt snart. Vilket jag tror han gör!

Kram till du!