2008-02-12

Ny vecka, och snart helg. Igen.

Även fredagen blev en hyfsat lugn dag på jobbet. Men nog var jag lika trött när jag kom hem för det. Vilken tur att det inte gjorde någonting eftersom det fanns en till här hemma som var minst lika trött som jag var.

I lördags åkte vi till Lund. Marthin klippte sig.
En riktig snygging blev han ;)
Vi shoppade lite och åkte sen hem och bara mös. Såg lite film, och jag somnade som vanligt på soffan. Söndagen bestod av sömn och en promenad. Det var dessutom riktigt vårväder, så det var riktigt skönt. Marthin tog med mig till något ställe som var helt underbart vackert vid havet. Något av det vackraste jag har sett tror jag. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så jag har inget bildbevis. Men åker jag dit igen, så lovar jag att ta bilder.

Hips vips så var helgen över och det var måndag igen. En lite smått ledsam dag på jobbet. Mycket tråkiga besked, lite kunder och en allmänt tråkig dag bara. Jag beställde dock tid hos frissan, och lyckades få tid redan på lördag. Nu blir Marielle korthårig, ganska i alla fall. Jag har inte bestämt mig helt ännu. Men det lutar åt det. Jag är så less på detta långa, stripiga, tunna, fula hår. Någon gång måste man förnya sig och på lördag som sagt, då är det dags.
Med blandade känslor!

Det blir mycket träning denna veckan. Och det är så fantastiskt!
Igår var det dock väldigt mycket folk på gymmet och det gick lite trögt. Men jag tog igen det idag istället. Jag överaskade mig själv på löpbandet. Jag var helt säker på att all kondition från innebandyn hade övergett mig. Men icket!
Jag sprang långt, kanske inte på världens bästa tid.
Men jag gjorde det i alla fall.
Och det var mer än jag själv hade trott.
Grymt skönt och jag ska springa samma längd imorgon.
Dock ska jag försöka mig på en bättre tid.

Jag har massor av telefonsamtal som jag måste ringa imorgon, fixa med papper. Jobb imorgon igen, gymmet efter det. Jag har inget liv!

---------------------------------------

-Marielles playlist-
Paramore - Misery Business
Timbaland - Scream
Ken Ring - Kelian
Markoolio - Idollåten

Petter - Logiskt
Cassie - Is it you
Natasha Bedingfield ft Sean Kingston - Love like this

---------------------------------------

God natt

Inga kommentarer: