2008-04-17

Helg helg helg

Så var torsdagen avverkad, och det har egentligen inte hänt något spännande alls idag om jag ska vara ärlig. Men nu är det snart helg och ledigt, på riktigt! Och denna dag blev inte heller som jag hade tänkt. Men det är ännu en gång bara att fortsätta kämpa och jobba på ideerna. Jag är inte personen som ger upp i första taget.
Allt ordnar sig tillslut..

Innebandyträning idag igen, vilket var riktigt skönt. Skönt att få tänka på ingenting och bara vara för en stund. Snacka skit med tjejerna och bara lalla runt lite. Det är livet det! Tänk om man kunde komma igenom livet på det sättet. Man får lön, lever ett lyckligt familjeliv och behöver inte fundera så mycket. Allt bara rullar på och är bra. Det skulle verkligen vara något!


Fredag imorgon och Cajsa, min lilla älskling ska komma och vara med mig till på lördag. Vi ska kika innebandy på Edda på lördag. Det är damlagscup med blandade lag från olika divisioner. Vilket kan bli både riktigt kul och spännande. KAIF går självklart in för att spela final =) På lördagkväll är det även lagfest och säsongsavslutning, vilket ska bli kul. Även om jag inte riktigt har varit en i laget på hela säsongen eftersom jag har bott i Skåne till för två veckor sedan, så ska det bli jätte kul. Kul och se vad vi har för lag till nästa säsong osv.

I övrigt händer det nog inte så mycket. Marthin kommer upp om 2 veckor, hoppas jag. Jag saknar han ganska mycket nu. Även om det säkert är bra att vara ifrån varandra lite också. Men nu börjar det vara lite smått jobbigt faktiskt. Men man lär sig säkert något av detta också, för att se det hela från den ljusa sidan. Vilket man måste göra ibland, även om det kan vara jobbigt.
---------------------------------------

"It's been the longest winter without you
I didn't know where to turn to
See somehow I can't forget you
After all that we've been through"





----------------------------------------
Jag har för övrigt två nya favoriter i min playlist.

Leona Lewis - Better In Time
Takida - Curly Sue

Jag kan höra båda låtarna 1000 gånger i rad, utan problem!

Inga kommentarer: