2008-04-16

I L Y M








.. Ja det händer saker samtidigt som allt står väldigt väldigt stilla. Skynda långsamt som min pappa så smart sa till mig för någon dag sedan.. Men jag vill inte dra ut så mycket på tiden. Jag vill att allt ska ske nu, helst igår. Vem har tid att vänta på massa saker. Alla vill väl att det ska hända nu och direkt? Aja, jag får helt enkelt fortsätta att arbeta med min plan och fortsätta att fundera över hur allt ska vara och kanske dessutom inte vara. Allt ska vara perfekt!

En ny utbildning är på ingående också. Vilket känns kul. Den måste jag bara gå, ju mer jag har i bagaget ju bättre är det. Så detta känns väldigt kul och inspirerande! Nu ska jag bara börja skriva på min presentation av mig själv och min affärside, göra klart mitt visitkort och sedan invänta kunderna som jag antagligen kommer att få ragga från början. Men det är ju lite halva nöjet med det hela. Så det ska nog gå jätte bra tror jag =) Jag är taggad!

Nu ska jag snart iväg och lyssna på en föreläsning.. spännande va? Inte alls enligt mig..
Men vad gör man? Det är bara gilla läget och låtsas vara intresserad.
Jag återkommer senare ikväll så får vi se om det har hänt något spännande under dagen.
-------------------------------
Hockeyns femte sm-finalmatch gick idag av stapeln. Dom flesta trodde nog på seger för Linköping när dom efter första perioden hade ledningen, 2-0. När halva andra perioden var spelad hade HV 71 tagit ledningen, 5-3. Vilken vändning! HV 71 vann matchen, och slutsiffrorna skrevs till 7-3. Vilket betyder att dom har kopplat ett ordentligt grepp om sm-finalen inför den sjätte matchen. Själv håller jag en extra tumme för Linköping i matchen på fredag. Det skulle vara kul med en sjunde och avgörande match.

I övrigt så har inte denna dag blivit som jag hade hoppats på. Men jag får fortsätta att kämpa imorgon istället och försöka få något gjort. Det finns några större beslut som ska fattas och några saker att fundera ordentligt på. Det får bli morgondagens bekymmer.
Nu blir det sängen för att sedan inte sova bort hela dagen eftersom jag är ledig imorgon =)

Inga kommentarer: