2008-04-20

Sommaren är på väg


Ja, idag och i helgen kan man tro det i alla fall. Det har varit så otroligt skönt ute. Det är sol, varmt och det töar väldigt bra ute. Ja det kan nästan inte bli bättre. Hoppas att det håller i sig bara! Innan dagen är slut så ska jag få mej ut på en promenad hade jag tänkt. Det är bäst man passar på medans vädret är så här..

Cup och säsongsavslutning med laget igår, som var sådär. Det slutade med ett litet tjafs. Men det var kul så länge det varade. Kul att träffa alla igen och vid sidan av en innebandyplan. Och tack till Hanna den stjärnan som hämtade oss i Kåge, ute på kajen i natt. Det var guld värt!

I övrigt händer det inte så mycket. Jag saknar Marthin! Som jag har skrivit i ungefär varje inlägg nu på sistone. Jag börjar känna mej tjatig. Hoppas ni har överseende med det..? Men jag saknar han faktiskt väldigt mycket, jobbigt mycket ibland.

Sen tycker jag att ni är väldigt dåliga på att lämna kommentarer på mina inlägg. Skärpning gott folk, skärpning!

Nu ska jag försöka göra något vettigt av denna dag.. om nu det går!
Ha en fortsatt trevlig söndag allihop, hortes..
HOJ!
-------------------------------------

Och nej Lillemor, du ska inte ta åt dig av detta, du är duktig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De är ju bara jag som brukar så jag hoppas de inte är mig du läxar upp:/Lillemor

Anonym sa...

De skulle inte bli en sur gubbe jag menade en flört. Undra vart den for :-)
Kram Lillemor

Anonym sa...

Skriv mera Marre!
Jag gillar att läsa om vad du gör och hur de går. Gillar ju dig vet du ju:-)
Kram Lillan