2008-04-27

Återigen Söndag

Söndag idag och helgen är över, ännu en gång. Jag har spenderat min helg på krogen, jag har arbetat och försökt tjäna lite pengar. Och det har väl gått rätt hyfsat måste jag säga. Idag har jag inte gjort någonting alls. Gått broarna runt och snackat skit med Danne inne på CK. I övrigt har jag inte gjort någonting alls. Däremot ska jag försöka städa lite, och byta sängkläder så småningom, när jag orkar. Sen kring 18:05 ska jag se One Tree Hill och sen försöka göra en tidig kväll så jag är pigg och alert imorgon när jag ska på "skolan" och gå igenom marknadsföring och namngivning. Det kommer bli spännande och förhoppningsvis givande. Senare på eftermiddagen ska jag på polissationen och kika på lite bilder och förhoppningsvis så kommer jag ihåg hur de tre killarna från midsommarafton 07 såg ut så jag kan peka ut dem. Efter detta, fika med Maria och strosa runt på stan en sväng för att sedan hämta Marthin på flyget. Det ska bli skönt med en kort vecka och valborgsmässoafton. Mycket ledigt, vem gillar inte det?

Sen vill jag tacka dig Åsa för din kommentar på nattens och mitt föregående inlägg. Dock så kan jag inte alls komma på vem du är? Med vilken av mina bröder gick du skola, och var? Kul att du har hittat min blogg och läser den.. jag är lite nyfiken bara, var och hur har du hittat den? =)


Vi har även ett födelsedagsbarn idag. Grattis Ida på 21 års dagen, hoppas du har haft en bra dag!



" Sök kärleken och du möter den aldrig.
Fly kärleken och den kommer att förfölja dig."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Det är Åsa som skriver, det var med din äldre bror jag gick mellan och högstadiet tillsammans med .

Jag har "tjuvkikat" på din blogg ett tag , tror att det var via nån kommentar på någon annans blogg som jag hittade hit .
Må så gott:-))

Josse sa...

Hallå där, nu är det hög tid för uppdatering i din blogg!!
Kram