2008-05-27

Fullt upp

Så var det ett tag sedan igen. Det har varit fullt upp sedan kidsen från Italien kom hit. Vi har inte en lugn stund, sömnlösa nätter och barnskrik ekande i huvudet. Men det gör inget, för dom är dom sötaste ungarna på denna jord. Och det är sant!

Så vad har hänt sedan sist? Förmodligen ingenting.
Men jag skriver några rader ändå =)
Förra veckan kursade jag, vi fick besök, jag gjorde min debut på KICKS, en lyckad sådan dessutom. Det verkar vara ett toppengäng och stämningen och känslan har varit ÖVER förväntan. Det känns hur kul och bra som helst. Mina planer på mitt företag står för tillfället ganska stilla. Jag ska träffa både den ena och den andra senare i veckan, så vi får se om jag blir klokare efter det kanske? Om jag har tur. I fredags jobbade jag på S8, toxic bar. Det gick bra, men det är så där med fulla 18 åringar. Jag hoppas verkligen inte att jag var så när jag var nyss 18 fyllda. Och det är förresten inte bara dom som är pinsama. Näe usch hur fulla människor kan vara och inte vara. Det fick vi bevisat i fredags. I fredags hade vi även möte med innebandyn, det är en spännande säsong vi har framför oss i västerbottens div 2, damer.

Lördag blev det grillning hos Sofie, både det ena och det andra bekanta ansiktet dök upp under kvällen. Trevligt! Vi avslutade som alltid på S8, som var så där även på lördagen. Söndagen bestod av mys ute i stugan eftersom det var morsdag. Idag måndag har jag jobbat på KICKS igen. Det gick lika bra idag, och jag ångrar inte att jag lämnade in mitt CV som min kära vän Hanna rekommenderade mig att göra. Det kunde nog faktiskt inte bli så mycket bättre. Jag trivs kanonbra efter bara några få arbetspass. Kan man ha mer tur?

Jag börjar dessutom ha ångest för att jag ska redovisa min affärsplan på onsdag. Det känns inte så bra. Men det mesta börjar vara klart, så inte för det. Men redovisa känns onödigt.

Malin om du läser detta så kan du väl försöka svara på mina såå enkla frågor till dej? Det skulle underlätta =) Tack på förhand!

Och nu är det bara en vecka kvar till jag åker ner till skåne igen, till mitt andra hem och till min älskling som jag saknar jäääätte mycket. Nedräkningen har börjat..
--------------------------------------


Jag och min charmknutte Leo myser i soffan efter en hård arbetsdag.

Jag och Zoe i Hjoggböle, latar oss efter en tur på studsmattan.

3 kommentarer:

M sa...

Halloj! jo jag åker ju just innan midsommar tror jag och åker tillbaka lagom till falsterbo, runt den 12-13 juli. men vi skulle ju kunna ses innan jag åker hem nu? då du kommer tillbaka ner hit. svarade inte på det sista för att jag hade tänkt ringa, men som vanligt kom det upp massa annat :) men jag tar och slår en signal ikväll då jag slutat så kan vi snacka lite skit :) puss o kram

M sa...

Haha vad söt du är förresten, såg inte vad du skrivit i senaste inlägget föränn nu ;)

Anonym sa...

Vilka fina kort!
/Lillemor