2008-05-30

Rubrik saknas



Så har det gått några dagar igen och nu har vi helg, äntligen!

Tisdagen bestod av väldigt lite. Vi gick ner en sväng på stan, och hem lika fort igen eftersom Zoe var lite smått tjurig. Jag och hon gick hem och såg på snövit och lade pussel. Kvällen bestod av ett möte på kansliet i Kåge, sedan hem och bums i säng. Laddning för redovisning av affärsplan.

Onsdagen var sista kursdagen och den omtalade redovisningen av affärsplanen. Det gick bra!
Jag tog en kaffe med Olle på Waynes, gick förbi Intersport och hämtade en produktkatalog på Umbros kläder. Laget ska nämligen få nya dressar och matchställ till den här säsongen.

Torsdagmorgon hade vi kurs med Dior på jobbet. Efter detta iväg på arbetsförmedlingen för att få lite information om starta-eget-bidraget + lite annan information. Efter detta en liten träff med Marianne angående min budget och affärsplan. Bokade ny tid med henne för ansökan av microstöd och starta-eget. Detta blev en intensiv dag som avslutades med sex timmars jobb på KICKS på eftermiddagen. Det gillar Marielle, pengar pengar =)

Fredag idag, och helg! Imorse var jag på manikyr, sedan direkt iväg på jobbet. Det blev en lång dag, vilket betyder stängning. Så ikväll tar jag det väldigt lugnt. Ligger på soffan och ser Ondskan, som man för övrigt kanske sett 20 gånger nu. Men konstigt nog är den lika bra varje gång, jag blir lika rörd och ledsen nu som första gången jag såg den.

Imorgon är jag ledig. I alla fall på dagen. Imorgon kväll blir det arbete på krogen dock. Men det ska nog gå bra eftersom jag får sova ut imorgon bitti. Söndag fyller mamma år, så då bär det iväg ut till stugan för grillning och fira henne lite. Sedan är helt plötsligt helgen över och vi har ny vecka. På måndag ska jag träffa en väldigt intressant person, jag hoppas att jag får lite klartecken för/av min framtid. Jag ska även färga mina ögonfransar på måndag och sedan åka hem till pappa en sväng. Sedan har vi tisdag och jag åker ner till skåne igen. Och jag längtar sååå!
------------------------------

"De flesta kvinnor vill leva länge, men de vill inte att de ska synas på dem att deras önskan har gått i uppfyllelse."

Inga kommentarer: